Translate

10 Kasım 2009 Salı

Deri üzerinde bir tümör görünümü alan kaba yara izi...

Keloyit,


Keloyit ile ilgili bir hastanın aşağıdaki açıklamalarından edinilen bilgidir.
Hastanın açıkladığı şekliyle; ben de böyle bir rahatsızlığın olduğunu söylediler. Esasında rahatsızlık değil yani psikolojik etkisi dışında ve arasıra kaşınması dışında bana verdiği bir rahatsızlık yok. Epey bir süre önce göğsümdem, yerini tam olarak tarif etmek gerekirse, kalbimin hemen altından bir yara aldım. Derince bir çizik şeklindeydi. Fazla önemsemedim. Zaman geçtikçe yara dışarıya doğru büyümeye başladı. Tanıdık bir doktor vardı.Ona gittim, gösterdim. Kendisi bir uzmana görünmemi söyleyerek beni bir arkadaşına gönderdi. Adam bakar bakmaz keloyit bu dedi ve herhangi bir tedavisi olmadığını söyledi. Operasyonla alınırsa daha büyüğü yeniden çıkar dedi. Konuyu araştırmaya çalışıyorum. Genetik bir hastalık olduğunu ve şu an da herhangi bir tedavisinin olmadığını herkes söylüyor. Fakat tıptaki ilerlemeleri takip etmek çok zor. Hergün bir gelişme oluyor.

Hiç yorum yok: